Project Crystal ball.

Mijn eerste foto met een glazen bol.
©Richard van Egmond
Project Crystal ball (28-02-2017).
Klik op de foto voor een grotere versie.

Kristallen bol
Een kristallen bol of glazen bol is een object van kristal of glas dat gebruikt wordt bij waarzeggerij en helderziendheid. Het kristalkijken wordt geacht enig inzicht te bieden in heden, verleden of toekomst van de onderzochte persoon of gebeurtenis.

8 gedachtes over “Project Crystal ball.

  1. Ik ook, ik herinner mij ineens dat ik ook ooit zoiets per ongeluk heb gedaan, maar dan met een synthetische edelsteen een opaliet doet hetzelfde 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

