Help en doneer.

Dagelijks werkt de Maag Lever Darm Stichting aan een betere toekomst voor mensen met maag-, darm-, en leverproblemen. Nederland kent 2 miljoen buikpatiënten. Wat niet veel mensen weten is dat ik er 1 van ben.
54b74dd438bb38b2693c369de3a2a4bf
Voor mij is het een hele kleine moeite om deze mooie rit te rijden op 24 september om hiermee een bijdrage te kunnen leveren aan onderzoek en voorlichting.

Met de Zuiderzee Klassieker heb ik één doel voor ogen: zoveel mogelijk geld ophalen voor darmkankeronderzoek. Want dat is nodig! Jaarlijks krijgen meer dan 15.000 mensen de diagnose darmkanker en dagelijks overlijden 13 mensen aan darmkanker.

Help mij met sponsoring en doneer via deze link:
https://deelnemers.zuiderzeeklassieker.nl/actie/richard-van-egmond/

 

Een gedachte over “Help en doneer.

  1. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte van de stand van de donaties!
    Inmiddels staat de teller al boven de € 100,-.

Geef een reactie

