Eigen werk aan de muur in Hanzeborg Lelystad. (24-04-2012).

Gistermiddag moest ik even in het woonzorgcentrum Hanzeborg zijn in Lelystad. Bij het binnen lopen, liep ik in de hal langs een lange foto wand. En bij het dichterbij komen, kwam ik er al heel snel achter dat dit mijn foto’s zijn. Is toch wel erg leuk om foto’s van jezelf terug te zien in een gebouw op een lange wand.

Foto: RvE Fotografie (www.rvefotografie.nl)
Iphone 4s

Toch erg leuk om mijn foto weer eens terug te zien op een grote wand! #Hanzeborg @Lelystad

Geef een reactie

