Wilde Konikspaarden in de Oostvaardersplassen in Lelystad (04-03-2012).

Ondanks ik nog niet helemaal 100% fit ben door de griep, zijn we er toch even snel op uit geweest met mijn nieuwe camera de Canon G1X, en de eerste bevindingen en resultaten zien er erg goed uit. Nog lang niet alles bekeken en geprobeerd, maar ben op dit moment zeer tevreden. Vanmiddag met de kinderen naar de wilde Konikspaarden gaan kijken in de Oostvaardersplassen in Lelystad, en ze kwamen ook nog eens erg dichtbij ook.

Foto: Richard van Egmond (http://www.rvefotografie.nl/).
Wilde paarden natuurpark Lelystad (04-03-2012).

4 gedachtes over “Wilde Konikspaarden in de Oostvaardersplassen in Lelystad (04-03-2012).

  1. Beste Jaqueline, bedankt voor je email. Je hebt helemaal gelijk. Ik heb gewoon de verkeerde naam van de paarden gebruikt en zal het ook gelijk aanpassen. Bedankt voor je bezoek aan mijn website en voor het oplettende oog. Gr, Richard

  2. Hoi Rene,
    Als het Koniks zijn, dan is het ook niet Natuurpark Lelystad. Waarschijnlijk bedoel je de Oostvaardersplassen. Je bent natuurlijk van harte welkom om de Przewalskipaarden in Natuurpark Lelystad te komen fotograferen (en de wisenten, de edelherten, Pater Davidsherten, otters, ooievaars…)
    Groetjes,
    Jacqueline

  3. Beste Jaqueline,
    Ik zie dat ik daar inderdaad ook niet helemaal goed zit in het bericht:-) Gaat wel lekker, maar heb het gewijzigd, en kom zeker weer snel naar het Natuurpark om de wisenten, de edelherten, Pater Davidsherten, otters, ooievaars te fotograferen.
    Bedankt en tot ziens op mijn website!
    Gr,
    Richard

Geef een reactie

