Inzending Top 3 foto’s #MijnFoto op Me4all.nl.

Een tijdje geleden vroeg Robbie Veldwijk van http://www.me4all.nl of ik mee wilde doen aan zijn #MijnFoto, waarbij je een top 3 van je beste foto’s moet insturen, met daarbij de uitleg, waarom deze foto’s in jou top 3 staan.

Nou dat was al een enorme opgave voor me, om eerst door alle foto’s te scrollen, want er zitten zoveel mooie beelden tussen. Maar toch ben ik tevreden over mijn top 3 die ik ingezonden heb.

Je kan het gehele verhaal inclusief de uitleg bij de foto’s lezen op de website van Me4All.

Foto’s: Richard van Egmond (http://www.rvefotografie.nl/).

Mijn top 3 is geworden:
1. Marco Borsato tijdens zijn 3Dimensies concert in het Gelredome in Arnhem.
Marco Borsato in het Gelredome in Arnhem (13-05-2011).

2. Dinand Woesthoff van Kane tijdens het Glemmer festival in Lemmer.
Kane op festival Glemmer in Lemmer (27-08-2010).
3. Vrienden van Amstel Live in de Rotterdamse Ahoy.
Vrienden van Amstel Live in de Rotterdamse Ahoy (21-01-2011).

Geef een reactie

