Caro Emerald in de HMH in Amsterdam (21-12-2010).

Caroline Esmeralda van der Leeuw (Amsterdam, 26 april 1981) beter bekend als Caro Emerald staat vanavond, morgenavond en donderdagavond in een stijf uitverkochte Heineken Music Hall. Caro Emerald studeerde in 2005 af in de vakken jazz en zang aan het conservatorium. Caro zong voor haar solocarrière in de Amsterdamse closeharmonygroep Les Elles en zong ook in de Philharmonic Funk Foundation, een 44 man sterk funkorkest. Daarnaast deed ze regelmatig de achtergrondzang bij het Kinderen voor Kinderensongfestival. Ze kreeg bekendheid met haar debuutsingle “Back it up”, die op 6 juli 2009 uitkwam. Vanavond had ik het genoegen het concert bij te wonen in de Amsterdamse HMH. Het decor in de popzaal was geheel in stijl van het album “Deleted scenes from the cutting room floor”.

Caro Emerald is voor mij zeker de ontdekking van 2010!

Foto’s: RvE Fotografie
(www.rvefotografie.nl)

Caro Emerald in de HMH (21-12-2010).

Caro Emerald in de HMH (21-12-2010).

Caro Emerald in de HMH (21-12-2010).

Caro Emerald in de HMH (21-12-2010).

Caro Emerald in de HMH (21-12-2010).

Caro Emerald in de HMH (21-12-2010).

Caro Emerald in de HMH (21-12-2010).

Caro Emerald in de HMH (21-12-2010).

9 gedachtes over “Caro Emerald in de HMH in Amsterdam (21-12-2010).

  1. Compliments…, zoals gewoonlijk. Kan ’t jurkje niet echt bewonderen. Hou ’t bij de bovenkantjes, haha.
    Ciao Rick

  2. @Rick, bedankt voor je reactie. Het jurkje was best spannend, maar wat een heerlijke muziek maakt Caro. Echt genoten! Gr, Richard

  3. hoi Richard,

    mooie foto’s, de kleuren vindt ik erg mooi overkomen.
    Helaas is ze voor mij nog een onbekende, maar zoals ik
    lees zal ze best gauw te horen zijn op tv of radio.

    gr. tineke

  4. @Tineke, dat weet ik wel zeker dat je van Caro veel meer gaat horen. Ik ben zeker benieuwd, want dit eerste album/concert smaakt naar meer. Bedankt voor je reactie. Gr, Richard

  5. @Fred, Idd ben ik helemaal met je eens. Caro is de ontdekking van 2010! Hoop nog heel veel van haar te horen. Bedankt voor je reactie! Gr, Richard

Geef een reactie

