Night to Remember 2010 (18-09-2010).

Libema presenteerde gisteravond (18-09-2010) een onvergetelijk concert “Night to Remember”, The Eighties Edition! In de Brabanthallen in ‘s-Hertogenbosch ging je een avond terug in de tijd en kon je genieten van een geweldig feest van topartiesten uit de Eighties onder begeleiding van een live-band. Night to Remember stond dit jaar in het teken van the Eighties! Topartiesten uit deze periode brachten hun grootste hits ten gehore.

Tijdens het concert kon je genieten van miniconcerten van;
Rick Astley geboren in Newton-le-Willows op 6 februari 1966 en bekend van de nummers; (Never gonna give you up,When you gonna),  
Marc Almond geboren in Southport (Lancashire) op 9 juli 1957 bekend van de nummers; (Tainted love, Jacky),
Paul Young geboren in Luton op 17 januari 1956, en bekend van de nummers; (Love of the common people,Senza una donna),
Nik Kershaw geboren in Bristol op 1 maart 1958 en bekend van de nummers; (I won’t let the sun go down on me, The woman I love),
T’Pau is een Britse popgroep rondom zangeres Carol Decker geboren in Huyton Merseyside 10 september 1957 en bekend van de nummers; (China in your hand, Heart and soul).

Het feest wordt gecompleteerd door de fantastische dansvloer en de sfeervolle uitstraling. Verrassende acts en interactie maakte dit dans- en meezingevenement tot een heus spektakel, oftewel een ‘Night to Remember’!

Klik hier als je alle foto’s wilt zien van Night to Remember.
Foto’s: RvE Fotografie (www.rvefotografie.nl)

T'Pau Night to Remember 2010 (18-09-2010).
[Klik hier voor een grotere versie]

Nik Kershaw Night to Remember 2010 (18-09-2010).
[Klik hier voor een grotere versie]

Paul Young Night to Remember 2010 (18-09-2010).
[Klik hier voor een grotere versie]

Marc Almond Night to Remember 2010 (18-09-2010).
[Klik hier voor een grotere versie]

Rick Astley Night to Remember 2010 (18-09-2010).
[Klik hier voor een grotere versie]

6 gedachtes over “Night to Remember 2010 (18-09-2010).

  1. Mooie foto’s die je gemaakt hebt zag ze ook op Maxazine staan
    mooi gedaan groetjes Collega fotograaf Freddie ook voor Maxazine maak ik concertfoto’s

  2. Hallo Freddie, inderdaad ik fotografeer ook voor Maxazine en nog een aantal andere. Met Norman in contact gekomen, dus helemaal goed. Ik had je al een keer gezien volgens mij, bij de Toppers 2010. Mogelijk gaan we elkaar zeker snel weer tegen komen. Volgende je al op twitter, dus dat komt wel goed. Je kan mij vinden onder @Dynaries en mijn zakelijke website is: http://www.rvefotografie.nl Gr, Richard

  3. Hallo Richard,

    Weer hele mooie zuivere foto’s, leuk dat je ook die mensen hebt ontmoet
    waar je voor fotografeerd.
    Wij kunnen 2 artiesten wel herinneren.

    gr. tineke

  4. @Tineke, het was een feest van de 80’s, dusja een beetje meer jullie tijd. Ik herkende wel een hoop nummers, maar alleen Paul Young herkende is. Het was inderdaad erg goed om die andere een keer te spreken. Misschien komen daar nog eens mooie dingen uitvoort. Bedankt voor je reactie! Gr, Richard

  5. Weer hele knappe foto’s niet helemaal mijn onderwerp
    maar ik blijf het geweldig goed foto werk vinden

    Bram

  6. @Bram, haha:-) Zo heeft iedereen zijn specialiteiten hé. Ik moet ook weer wat meer andere foto’s gaan maken, maarja voor mijn opdrachtgevers ben ik veel naar concerten, waar ik dan zelf ook weer veel plezier aan beleef. Gr, Richard

Geef een reactie

