Zuiderzeemuseum Enkhuizen (27-07-2010).

Vroeger toen ik nog klein was ben ik ooit eens naar het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen geweest. Na denk ik 25 jaar ben ik vandaag eens terug geweest om daar eens nog een kijkje te nemen. In het museumpark staan authentieke panden uit het voormalige Zuiderzeegebied, zoals een kerk, een school, een visrokerij en woonhuizen uit de omliggende vissersdorpen.

Zuiderzeemuseum Enkhuizen (27-07-2010).

[Klik hier voor een grotere versie]

8 gedachtes over “Zuiderzeemuseum Enkhuizen (27-07-2010).

  1. @Joke, het geeft gelijk een mooi oud beeld hé. Het was erg leuk om er weer eens geweest te zijn. Zelf mensen gesproken die er nog echt wonen en slapen in een bedstee, is toch niet meer te geloven deze tijd. Bedankt voor je reactie. Gr, Richard

  2. @Daisy, Hallo Daisy leuk dat je mijn website bezoekt. De verouderde toning geeft je toch het gevoel dat we een aardig stukje terug gaan in de tijd:-) Ik zal snel eens een bezoek brengen aan jou website. Bedankt voor je reactie en hoop je snel weer te begroeten. Gr, Richard

  3. prachtige kleuren en bewerking,
    jammer dat de verkleinde versie zo uit het verband wordt gehaald
    deze fot moet zeker in groot bekekn worden, prachtig!!

    Bram

  4. @Bram, dat is inderdaad jammer. Ik kan helaas in deze template geen grotere foto’s plaatsen, vandaar de link er ook onder. Gr, Richard

Geef een reactie

