Tulpen (25-04-2010).

Nederland is beroemd om zijn gecultiveerde tulpen en is een van de meest dominante exportlanden van tulpen en tulpenbollen. Wat is dan mooier om ze te fotograferen en af en toe een bewerking aan mee te geven?

Tulpen (25-04-2010).

[Klik hier voor een grotere versie]

11 gedachtes over “Tulpen (25-04-2010).

  1. @Joke, ja dacht haar eens een heftigere bewerking uit de kast. Geeft toch een hele andere kijken op een bosje tulpen. Gr, Richard

  2. @Tineke, ja toch. Geeft wel een ander beeld van een bosje tulpen, vindt je niet. Bedankt voor je reactie. Gr, Richard

  3. Mijn gedachten waren een schilderij fraai neergezet,daarna gefotografeerd,zeer stijlvol, een tulpenpracht die ik graag op een van de tafels zou hebben geplaast.

  4. @Ria, wat leuk je hier ook te begroeten. Ja, ik ben ook wel tevreden met de tulpen en hoe ze geworden zijn. Geeft toch een heel ander beeld op een bosje. Bedankt voor je reactie en hoop je snel weer te spreken. Gr, Richard

  5. Dynaries :@Bianca, ik zal vanavond even kijken naar dit filter, dan mail ik je het filter wel even door. Gr, Richard

    Is goed! Alvast bedankt!😀

Geef een reactie

