Bataviahaven Lelystad (15-04-2010).

Door alle nieuwszenders werd er doorgegeven dat er vanavond een mooie zonsondergang zou plaats vinden. Dus daar hoefde ik niet lang over na te denken, en ben net even na de zonsondergang een kijkje gaan nemen in de Bataviahaven in Lelystad. Toen ik er aankwam hing er een schitterende paars/roze gloed over het IJsselmeer.
©Richard van Egmond
Bataviahaven Lelystad (15-04-2010).
Klik op de foto voor een grotere afbeelding.

10 gedachtes over “Bataviahaven Lelystad (15-04-2010).

  1. Het ziet er wel heel erg gaaf uit hoor! Al heb ik hier niet zo heel erg mee gekregen hoe het effect is geweest. Heb wel een oranje lucht gezien maar dat heb ik wel vaker…

  2. Prachtig zeg! Jammergenoeg zat de lucht hier potdicht.. alles was wit/grijs… had de camera al in de aanslag..

  3. @Wilco, het was een mooie avond om er even op uit te trekken, maarja ik ken dat met kinderen. Het komt niet altijd goed uit. Bedankt voor je reactie. Gr, Richard

  4. @Robbie, dat vond ik ook hoor. Iedereen had het over een prachtige rode lucht, maar die heb ik ook niet gezien. Ik denk dat je dit soort foto’s ook in juni/juli maakt. Gr, Richard

  5. @Bianca, de lucht was hier mooi open. De kleuren waren erg mooi, maar om nou te zeggen dat het van de Aswolk komt? Ik denk het niet. Bedankt voor je reactie. Gr, Richard

  6. Wat een schitterende foto. Dat je in Nederland zo’n mooie zonsondergangen kan hebben. In Belgie vind je die niet terug. Echt prachtig.

  7. @Joke, iedereen had het over de prachtige zonsondergang ivm de aswolk, dus toch maar even een kijkje gaan nemen. Het was wel erg mooi, maar of het nu door die aswolk komt?? Bedankt voor je reactie. Gr, Richard

Geef een reactie

